Pristatymas

Pristatymas

  1. Jei Jūsų užsakyta prekė tuo metu yra sandėlyje - ją pristatysime Jums per 2-4 darbo dienas. Paprastai esančios sandėlyje prekės išsiunčiamos kitos darbo dienos ryte po užsakymo.
  2. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra ir pažymėta, kad ji yra tiekėjų sandėlyje - tai reiškia, kad pristatymo laikotarpis gali trukti 1-2 savaites. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių (specialiems užsakymams gali užtrukti dar ilgiau).
  3. Užsakymo formavimo metu pastabų lauke galite nurodyti kada pageidaujate gauti užsakymą. Nurodykite ne tik valandą, bet ir dieną. Jei mums kils neaiškumų - mes su Jumis susisieksime.
  4. Pristatymo kaina. Prekių pristatymas Lietuvoje yra nemokamas, kai užsakomų prekių suma viršija 600Eur. Taip pat pristatymo išlaidos neskaičiuojamos, jeigu prekės atsiimamos sutartoje vietoje Vilniuje. Kitais atvejais pristatymo kaina būna nurodyta vykdant užsakymą. Pristatant į Kuršių Neriją prie pristatymo išlaidų sumos pridedama 20Eur.
  5. Pasirinkus mokėjimo būdą „Mokėti pavedimu“ prekės bus išsiųstos tik tuomet, kai TUNINGAS.LT gaus patvirtinimą apie apmokėjimą.
  6. Prekes Lietuvoje pristatome Lietuvos paštu arba Venipak kurjerių tarnyba.
  7. Prekes nemokamai galite atsiimti tiesiai iš mūsų rankų, dėl atsiėmimo susisiekite su mumis telefonu.
  8. Jei kliento kontaktinėje informacijoje pateikti neegzistuojantys ar klaidingi telefonų numeriai, adresai ir kt. duomenys - užsakymas nevykdomas.
  9. Svarbu! Prekės atsiėmimo metu būtina patikrinti pristatytų prekių išorinę būklę: ar nėra išorinių prekės pakuotės pažeidimų, kurie galėtų įtakoti prekės kokybę. Visas pretenzijas ar pastabas dėl pristatytų prekių kokybės būtina įrašyti prekių priėmimo dokumente prieš pasirašant arba atsisakyti priimti prekes, priešingu atveju yra laikoma, kad prekės yra įteiktos tinkamos kokybės. Visos pretenzijos dėl prekių kokybės pablogėjimo, kuris atsirado transportavimo metu ir nėra matomas paprastos išorinės apžiūros metu (pastebimas tik išpakavus prekę), transportavimo įmonių yra priimamos tik per 3 darbo dienas. Todėl, tokiu atveju, būtina susisiekti su mumis kaip įmanoma anksčiau, kad būtų įvertinta prekės kokybės pablogėjimo kilmė ir nekiltų problemų atlyginant žalą (sumažinant prekės kainą, pakeičiant prekę į naują arba grąžinant už prekę sumokėtus pinigus).